HTML

indafos

Úgy vettem észre, többünknek nem tetszik ami az index környékén folyik.

Friss topikok

  • Marco Polo: Én nem írok a fórumba, de a vipmailos címem nincs hozzákötve a blogos nickemhez. Fejléc meg itt ni... (2007.04.22. 17:39) Megnyitom eme csodás blogot

Linkblog

Archívum

Megnyitom eme csodás blogot

2007.04.21. 17:40 Fix Y

Szóval nem tetszik.
Utálom, ha például a levelezésemet kötelezően összekötik a blogommal, a fórumon folytatott társalgásommal és hasonlókkal.

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://indafos.blog.hu/api/trackback/id/tr8961703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Landsmann · http://landsmann.spaces.live.com 2007.04.22. 08:04:12

Nekem sem tetszik, kértem is a törlésemet a fórumról, amit amai napig nem tettek megt. Úgy látszik, ezzel is a statisztikát akarják javítani. Mindaddig, míg ki nem rugatom magam. Ha szép szóval nem megy, megy majd durván. Egyébként ez bírálatrokra való kussolós reagálás jellemző ám máshol is. Először mézes-mázas beszéddel jönnek, próbálják a hülyeséget beállítani, hogy az milyen jó lezs nekünk, aztán mikor a banda szemét felnyitják, hogy a társaság 99 %-a nem ért egyet az új dolgokkal, akkor sazépen eltűnnek, nem válaszolnak, de a baromság marad továbbra is. Most éppen így áll az Index is, úgyhogy én ebből nem kérek. Csakhát a társaság sem fog össze, hogy az egész bagázst otthagyják, pedig úgy lehetne megszorongatni őket. Részemről többet nem írok az Indexre, igaz, eddig sem tettem túl sűrűn, ezután meg egyáéltalán nem fogom. Addig legalábbis biztos, míg a baromság marad. Az a baj, hogy a legtöbben már függővé váltak a fórumtól és nem tudnak elszakadni tőle. Jól tudják ezt Indexék is, azért is csainálják. Mit számít nekik 2-3 % lemorzsolódás. Az egyenlő a nullával.

Fix Y 2007.04.22. 09:20:59

Ismerős... anno, internettos időkben még nem volt akkora a társulat, hogy ne tudtak volna összefogni.
Ma már túl sokan vannak, max. egy másik, hasonló mentalitású "mamutcég" tudná elvinni az embereket.
Marad, hogy akinek nem tetszik, felfüggeszti a fórumozást, míg nem talál jobbat.

Mondjuk nem véletlen, hogy épp itt nyitottam ezt a blogot és nem máshol :)

Marco Polo 2007.04.22. 15:54:47

Mér lenne kötelező összekötni?

Fix Y 2007.04.22. 16:11:41

Miért is? Nos... próbálj új nicket regisztrálni vagy jelszót módosítani(!!!) majd rájössz.
Az újakat belekényszerítik ebbe a hányadékba, a régieknek meg lehetetlenné tették a jelszó módosítást.

Marco Polo 2007.04.22. 16:33:12

Úgy értem hogy a levelezésemet a blogommal meg a fórummal miért kéne összekötni? Csinálhatok külön indapass mindegyikhez nem?

Fix Y 2007.04.22. 16:56:39

Ja értem... azt lehet. Próbáltad így használni? :)
(lehetőleg bekapcsolt adblocker mellett, hogy ne zavarjon az inda fejléc :D )

Marco Polo 2007.04.22. 17:39:27

Én nem írok a fórumba, de a vipmailos címem nincs hozzákötve a blogos nickemhez. Fejléc meg itt nincs csak a címlapon, de engem egyébként se zavar csak egy vékony csik a banner több helyet elvesz.
süti beállítások módosítása